Niciun turist român nu a depus, până acum, sesizări că s-ar afla în dificultatea de a se repatria
Publicat de Cosmin Meca, 24 septembrie 2019, 18:10
Niciun turist român nu a depus, până acum, sesizări că s-ar afla în dificultatea de a se repatria
Niciun turist român nu a depus, până acum, sesizări că s-ar afla în dificultatea de a se repatria, după ce ar fi contractat servicii ale companiei britanice Thomas Cook, anunţă Ministerul Turismului.
Ministrul Bogdan Trif le-a cerut tuturor agenţiilor de turism din ţară să precizeze dacă există cetăţeni români care au achiziţionat pachete de servicii de la tour operatorul englez.
La Ministerul Turismului a fost constituit şi un grup de lucru care să poată interveni urgent, dacă vor exista turişti români care vor avea nevoie de ajutor pentru a reveni în ţară.
Falimentul companiei Thomas Cook, cea mai veche din lume în domeniul serviciilor turistice, a lăsat în jur de şase sute de mii de oameni blocaţi în diverse destinaţii de păe glob, cei mai mulţi provenind din Marea Britanie şi Spania.