Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar putea rămâne doar cu atribuţiile privind întreţinerea şoselelor naţionale
Publicat de Cosmin Meca, 24 septembrie 2019, 18:12
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar putea rămâne doar cu atribuţiile privind întreţinerea şoselelor naţionale
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar putea rămâne, pe viitor, doar cu atribuţiile privind întreţinerea şoselelor naţionale.
Dacă plenul Camerei Deputaţilor va aproba, ca for decizional, proiectul de lege avizat, astăzi, de Comisia de Transporturi, ar urma să se înfiinţeze o altă companie de stat care va derula investiţiile din domeniul construirii de autostrăzi.
Reorganizarea fostei CNADNR în două structuri distincte a fost iniţiată, în 2016, de guvernul Cioloş, argumentul fiind că doar o treime din timpul de lucru al angajaţilor Companiei este dedicat construirii de autostrăzi noi, iar în rest aceştia muncesc la întreţinerea drumurilor.
Reporterul nostru, Alexandru Lancuzov, aminteşte că în timp ce media europeană anuală este de 100 de kilometri de autostradă nou construiţi, în România ultimilor ani aceasta a fost de doar 50 de kilometri.