CEZ Vânzare menține suspendarea activității în Centrelor de Relații cu Clienții
Publicat de Puiu Vulea, 31 martie 2020, 13:19
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, își mențin suspendată activitatea pe toată perioada stării de urgenţă, ca o măsură suplimentară de precauţie şi responsabilitate.
Pentru păstrarea legăturii directe cu furnizorul, clienții CEZ sunt încurajați să utilizeze mijloacele de comunicare online:
- Portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
- Alte canale de comunicare:
Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
Numărul de fax: 0248 524 834