Scriitorii contemporani, promovați prin campania „Citește românește” a Ministerului Culturii
Publicat de Davian Vlad, 5 iunie 2020, 10:10
Ministerul Culturii, în calitate de inițiator, cu sprijinul eMAG, al Uniunii Scriitorilor din România şi al Asociației Editorilor din România, a lansat o campanie de promovare a cărților românești, numită „Citește românește”.
Scopul proiectului demarat miercuri este de a promova cărțile autorilor autohtoni și de a realiza o comunicare mai bună între aceștia și cititorii lor. Potrivit secretarului de stat Mihai Firică, proiectul își dorește să crească consumul de carte, în general, România aflându-se pe ultimele locuri din Europa la acest capitol, cu aproximativ 20 de milioane de cărți vândute anual, în timp ce în Italia se comercializează aproximativ 190 de milioane, iar în Franța 430 de milioane.
„Sunt convins că va fi o campanie de succes, având în vedere sprijinul acordat de eMAG, Uniunea Scriitorilor din România şi Asociația Editorilor din România, precum și cel al editurilor, publicațiilor sau al scriitorilor care doresc să se alăture campaniei. Le mulțumesc colegilor din mass-media pentru posibilitatea de a promova această campanie prin care cititorii vor avea posibilitatea achiziționării de cărți ale autorilor români, în acest fel ajutându-i pe scriitori și editori, deopotrivă”, a declarat Mihai Firică.
În această perioadă, în care târgurile de carte și librăriile mari au fost închise sau nu au mai avut posibilitatea de a fi organizate, Ministerul Culturii încearcă să fie alături de autorii români prin promovarea consumului de carte românească. Pe platforma partenerului economic vor fi disponibile peste 2100 de titluri provenind de la peste 1100 de autori, din domenii variate, de la cărți de ficțiune, istorie sau economie, până la cărți pentru copii.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.