Imagine Dragons a lansat albumul dublu “Mercury Acts 1 & 2”
Publicat de Cosmin Meca, 5 iulie 2022, 10:46
Cu epopeea de 32 de piese, grupul face cea mai îndrăzneață declarație artistică de până acum. Produs executiv de Rick Rubin, albumul dublu include hiturile „Enemy”, „Bones” și „Sharks” și se extinde pe „Mercury — Act 1” din 2021. În timp ce Actul 1 explorează teme precum dragostea, credința, durerea, pasiunea și pierderea, Actul 2 se concentrează pe sortarea pierderilor personale și a celor mai mari întrebări existențiale ale carierei lor.
Despre album, solistul Dan Reynolds spune: „Mercury – Actul 1 se concentrează asupra morții. Cum sună asta? Cum se simte asta? Mercur — Actul 2 se concentrează pe procesul care urmează. Deci, este vorba despre cum faci față evenimentelor din viața ta. Când ai pierdut pe cineva drag, viața continuă. Acest album este despre pierdere, durere și viață. Este vorba despre a fi prezent.”
Săptămâna trecută, Imagine Dragons a adus fanii mai departe în lumea lui Mercury – Acts 1 & 2 prin lansarea celui mai recent single al lor, „Sharks”. Pentru a prezenta „Sharks” publicului din întreaga lume, Imagine Dragons a organizat un eveniment de premieră pe covorul roșu în timpul turneului din Europa.
Trupa a distribuit videoclipul cu un stream live global de la Gartenbaukino Cinema din Viena. Videoclipul pentru „Sharks” a avut premiera pe MTV Live și MTVU, precum și pe panourile publicitare MTV Times Square. Regizat de câștigătorul premiului VMA, Drew Kirsch [Taylor Swift], videoclipul este plasat pe fundalul orasului Las Vegas și îi urmărește pe artiști în locații emblematice de acolo, precum Bellagio, Allegiant Stadium, Shark Reef Aquarium la Mandalay Bay, „O” de Cirque du Soleil și multe altele.
Imagine Dragons a deschis calea noului lor album odată cu lansarea unei serii de single-uri recente care au ajuns în topuri. Până acum, „Bones” a adunat peste 331 de milioane de stream-uri, iar videoclipul a obținut peste 31 de milioane de vizualizări pe YouTube. Cântecul a intrat, de asemenea, în Billboard Hot 100. Piesa „Enemy”, a strâns 4,6 miliarde de stream-uri combinate în două versiuni (inclusiv o colaborare cu rapperul J.I.D, nominalizat la GRAMMY, din East Atlanta). Single-ul „Enemy”, care a fost inclus in serialul animat „Arcane” al Riot Games, a ajuns pe locul 1 in Alternative Radio și pe locul 1 în Top 40 Radio.
Pentru a aduce ambele jumătăți ale proiectului la viață, Imagine Dragons va începe un turneu în SUA, care va începe în august, făcând opriri în Boston, Toronto și orașul lor natal, Las Vegas, înainte de a se încheia în Los Angeles, CA. Turneul de vară marchează cele mai mari spectacole ale trupei în America de Nord.
Cu 60 de milioane de albume și 55 de milioane de melodii vândute la nivel global, precum și 108 miliarde de stream-uri combinate, Imagine Dragons a fost cea mai bine vândută trupă rock din anii 2010, chiar dacă erau ocupați să reinventeze genul. Cele mai importante 3 melodii rock din Billboard ale deceniul aparțineau formației – „Believer”, „Thunder” și „Radioactive”. Formată în 2009, Imagine Dragons a dezvoltat o serie de piese de bază, cu o serie de EP-uri lansate independent. Night Visions, debutul lor de lungmetraj din 2012, a intrat în Billboard 200 pe locul 2, iar piesa principală „Radioactive” a dominat Hot Rock Songs al Billboard-ului, a câștigat un GRAMMY pentru cea mai bună interpretare rock și a obținut statutul RIAA Diamond. Smoke + Mirrors, din 2015, a debutat pe locul 1 în Billboard 200.
EVOLVE, care a urmat în 2017, a câștigat o nominalizare la GRAMMY pentru cel mai bun album vocal vocal și a lansat trei hituri radio alternative nr. 1: „Believer”, „Thunder”, nominalizat la GRAMMY, și „Whatever It Takes”. Toate cele trei melodii au fost, de asemenea, printre primele 5 hit-uri la radio din Top 40, „Thunder” ajungând pe locul 1. Al patrulea album al trupei, ORIGINS, a debutat în topurile Billboard’s Alternative Albums și Top Rock Albums și single-ul „Natural” a petrecut nouă săptămâni pe locul 1 la radio-urile alternative..