AJOFM Mehedinţi. Adeverințe prin poșta electronică
Publicat de Cosmin Meca, 16 martie 2020, 20:00
Având în vedere Hotărârea Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă nr 6/09.03.2020 privind aprobarea unor măsuri suplimentare de combatere a răspândirii coronavirusului COVID-19, precum şi eficientizarea activităţii AJOFM Mehedinţi, începând cu data de 16 martie 2020, persoanele beneficiare de prevederile Legii nr 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt deja înregistrate în evidenţe, nu se vor mai prezenta la sediul instituţiei noastre în vederea obţinerii adeverinţei necesare pentru completarea dosarului depus la unitatea administrativ-teritorială de domiciliu.
AJOFM Mehedinţi va emite aceste adeverinţe în baza unor tabele nominale întocmite de asistenţii sociali din cadrul primăriilor de domiciliu (tabelul va conţine numele, prenumele, codul numeric personal, precum şi menţiunea „Tabel cu persoane apte de muncă în luna _______ anul _____”, lunar sau ori de câte ori este cazul), şi comunicate instituţiei, pentru operativitate, prin e-mail (ajofm@mh.anofm.ro, Iuliana.Visan@mh.anofm.ro) sau fax (0252/319061).
AJOFM Mehedinţi va trimite aceste adeverinţe către toate primăriile din judeţ prin intermediul poştei electronice sau prin orice alt mijloc de comunicare, care va fi stabilit de comun acord. Beneficiarii noi de prevederile Legii nr 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare, se vor prezenta la sediul instituţiei noastre din Drobeta Turnu Severin sau la punctele de lucru din judeţ, în vederea înregistrării în evidenţele AJOFM Mehedinţi ca persoane aflate în căutarea unui loc de muncă.