ANPC a inființat Comandamentul pentru Energie pentru verificarea și sancționarea neregulilor din facturi
Publicat de Cosmin Meca, 22 ianuarie 2022, 11:06 / actualizat: 22 ianuarie 2022, 12:35
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a inființat Comandamentul pentru Energie ca urmare a numărului mare de reclamații depuse de cetățeni in contextual facturării consumului de energie electrică și de gaze naturale către consumatorii persoane fizice.
Consumatorii pot depune o reclamație dacă constată nereguli, in această perioadă, la facturile de energie electrică și gaze naturale, online sau in scris, prin poștă sau predare personală la sediile Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor, ale căror adrese sunt stipulate pe site-ul www.anpc.gov.ro
Totodată, pentru sesizări, ANPC a pus la dispoziția consumatorilor, din toată țara, un număr de telefon și o adresă de mail dedicate.
Aceștia sunt invitați să apeleze numărul de telefon, cu tarif normal, 021.307.67.89, de luni-vineri, intre orele 08.00 – 16.00 sau să acceseze adresa de e-mail energie@anpc,ro
Mirela Dobre a stat de vorbă cu Mihai Culeafă, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (audio) :