Asociaţia Marilor Reţele Comerciale îi cere coaliţiei de guvernare să renunţe la aşa numita taxă de solidaritate
Publicat de Cosmin Meca, 9 decembrie 2021, 10:27
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale îi cere coaliţiei de guvernare să renunţe la aşa numita taxă de solidaritate şi să continue să sprijine mediul de afaceri, aceasta fiind o cale sigură şi sustenabilă pentru atingerea obiectivelor sociale.
Asociaţia spune, într-un comunicat, că toţi membrii săi sunt mari contribuabili la bugetul de stat şi se achită transparent şi responsabil de obligaţiile fiscale, conform legii din România.
În plus, în perioada pandemiei, pe lângă sarcinile financiare impuse de autorităţi, au existat situaţii în care mari comercianţi şi-au achitat obligaţiile în avans pentru a putea susţine bugetul naţional, mai precizează Asociaţia.
Organizaţia aminteşte că marile magazine sunt şi printre cei mai mari angajatori din România, iar argumentul guvernului că o taxă de solidaritate există şi în alte ţări trebuie analizat în funcţie de context şi de obiectivele urmărite, subliniază reprezentanţii marilor reţele comerciale.