Atenționare ANSVSA
Publicat de Puiu Vulea, 27 martie 2020, 16:08
Autoritatea Națională Sanitară Vetreinară și pentru Siguranța Alimentelor sfătuiește toți consumatorii să urmarească cu atenție sporită, atunci când cumpară produse alimentare prin comerțul on-line, cerințele privind comanda, livrarea și transportul, data expedierii alimentelor (în special pentru produsele alimentare ușor alterabile) precum și respectarea condițiilor prescrise, de păstrare și consum ale acestora.
Intensificarea comerțului on-line în această perioadă, cu alimente de toate tipurile, cum ar fi produse alimentare proaspete, refrigerate, congelate, preparate, uneori împreuna cu produse nealimentare, impune o atenție sporită a consumatorilor, fiind necesar ca aceștia să verifice modul de prezentare a ambalajelor și produselor achiziționate precum și respectarea condițiilor de păstrare/depozitare specifice fiecărui tip de aliment.
Pentru atenționarea consumatorilor cu privire la aceste aspecte, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a postat pe site-ul instituției mai multe instrucțiuni care trebuie avute în vedere, de la efectuarea comenzilor on-line a produselor alimentare, până la momentul primirii acestora.
Consumatorii pot sesiza nereguli din domeniul siguranţei alimentelor, apelând gratuit, din orice rețea de telefonie, numărul de telefon al Call Center-ului ANSVSA: 0800 826 787.