Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (audio)
Publicat de Cosmin Meca, 30 ianuarie 2018, 20:30
Numărul oamenilor care s-au adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a crescut, anul trecut, de 5 ori. Cele mai frecvente cereri au vizat reduceri de comisioane, rescadenţarea creditelor sau diminuarea ratei lunare. Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Paul Anghel, afirmă că băncile manifestă, în prezent, o disponibilitate mai mare de a negocia cu clienţii şi îi sfătuieşte pe cei care au probleme să încerce să le rezolve, mai întâi, pe cale amiabilă:
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar este un organism independent, apolitic, nonprofit şi de interes public, care îşi propune să rezolve echilibrat, rapid şi gratuit pentru consumatori, neînţelegerile lor cu băncile, în afara instanţelor de judecată – precizează redactorul nostru Iulian Olescu.