Coca-Cola, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Lime se reunesc sub brand-ul unic Coca-Cola, 2017 marcand cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului, potrivit unui comunicat al companiei remis presei.
“Ne-am dorit sa readucem consumatorii in centrul strategiei noastre si sa le oferim acestora posibilitatea de a se bucura in continuare de gustul unic Coca-Cola, alegand optiunea cea mai potrivita pentru stilul lor de viata. Suntem privilegiati pentru ca brand-ul Coca-Cola este unul dintre cele mai iubite din lume, insa consideram ca acest lucru ne responsabilizeaza, in egala masura, sa le oferim consumatorilor posibilitatea de a face alegeri informate pentru ei si familiile lor”, a declarat Nicoleta Eftimiu, director de Marketing Coca-Cola Romania si Moldova.
Schimbarea consta in faptul ca cele trei bauturi racoritoare se vor reuni, din 2017, sub brandul iconic Coca-Cola, acestea devenind variante ale celebrei bauturi, dar cu continut caloric si ingrediente diferite.
Strategia „One Brand” aduce schimbari la nivelul design-ului ambalajelor, care isi vor pastra culoarea rosie si scrisul emblematic Coca-Cola. Astfel, in locul a trei variante de bauturi diferite, pe rafturile magazinelor se va regasi un singur brand.
Potrivit Nicoletei Eftimiu, campania care va sustine cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital si TV.
Coca-Cola a lansat, in luna octombrie anul trecut, Coca-Cola Lime, bautura racoritoare cu aroma de lamaie verde, varianta dezvoltata pentru Romania, la solicitarea echipei locale ca raspuns la preferintele consumatorilor romani si trendurilor curente de consum.
Coca-Cola Lime este imbuteliata la fabrica din Ploiesti si este disponibila intr-o gama larga de ambalaje: sticla NRGB de 250 ml, sticla RGB si doza de 330 ml, precum si la sticlele PET de 500 ml, 1,25 l si 2 l.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, care ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase.Pornind de la Coca-Cola, recunoscuta ca fiind una dintre cele mai valoroase marci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 20 de miliarde de dolari.
In Romania, Coca-Cola detine Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
sursa: incont.stirileprotv.ro