Eforturile de vânzare în mediul online sunt în creștere din cauza pandemiei
Publicat de Cosmin Meca, 11 aprilie 2022, 13:41
Potrivit Oficiului European pentru Statistică (Eurostat), 12% dintre companiile din Uniunea Europeană au declarat că, în 2020, pandemia de coronavirus le-a determinat să își intensifice eforturile de a vinde bunuri sau servicii în mediul online.
Cea mai mare pondere a întreprinderilor care au depus eforturi mai mari pentru a vinde produse pe internet a fost raportată în Malta (32 %), urmată de Cipru (23 %) și Portugalia (21 %). Cea mai scăzută rată de întreprinderi a fost înregistrată în Germania (5%), Polonia (6%) și Slovenia (7%).
Cel mai ridicat procent de firme care au început sau și-au sporit vânzările online a fost înregistrat în activitățile legate de cazare (25%), în timp ce cea mai mică pondere a fost înregistrată pentru întreprinderile active în domeniul construcțiilor (3%).
Sursă text: ec.europa.eu/eurostat