Mabel lansează piesa ‘Time After Time’
Publicat de Cosmin Meca, 22 noiembrie 2021, 11:24
Mabel a lansat pe 12 noiembrie un cover excepțional al piesei evergreen a lui Cyndi Lauper, ‘Time After Time’. Această piesă este inclusă în renumita reclamă de Crăciun a companiei McDonald’s. Pentru fiecare descărcare a piesei, 0,1 lire vor fi donate către FareShare, organizația națională a distribuitorilor de mâncare în scopuri caritabile din Marea Britanie.
Această interpretare plină de emoție a hit-ului din anii 80, piesa ‘Time After Time’, este a doua piesă de Crăciun a lui Mabel, după ce, anul trecut, a lansat cântecul îndrăgit de fani, ‘Loneliest Time of Year’. Cover-ul continuă anul plin de realizări pe care l-a avut Mabel în 2021.
Piesa sa lansată în vară, ‘Let Them Know’, a devenit al zecelea track a lui Mabel care a ajuns în Top 20 Hituri. În plus, albumul ei de debut, ‘High Expectations’, a depășit 4 miliarde de stream-uri și 2.2 milioane în vânzări, devenind cel mai bine vândut album de debut al unui artist de sex feminin din Marea Britanie. Mabel s-a întors pe scenă vara aceasta, la Reading & Leeds și Mighty Hoopla, înainte de a face echipă cu Joel Corry pentru piesa ‘I Wish’, lansată în octombrie.
O voce sinceră, pozitivă și importantă în muzica pop contemporană, în ultimii ani, Mabel a devenit „definiția corectă a unui superstar” (The Face). Piesa ‘Time After Time’, precum și multele cântece care urmează să fie lansate, surprind aura lui Mabel de ‘girl-next-door’, dar statutul ei de superstar strălucește mai puternic decât niciodată.