OCPI Dolj: măsuri pentru prevenirea şi limitarea răspândirii COVID-19
Publicat de Puiu Vulea, 20 octombrie 2021, 14:19
În perioada 21 octombrie-8 noiembrie 2021, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Dolj sistează activitatea de relaţii cu publicul. Cetăţenii şi partenerii OCPI pot opta pentru serviciile disponibile on-line, prin intermediul sistemului informatic de cadastru şi carte funciară. Sesizările, petiţiile şi memoriile vor putea fi transmise prin e-mail (dj@ancpi.ro) sau poştă.
Cetăţenii pot solicita on-line extrase de carte funciară pentru informare şi extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale.
De asemenea, stadiul soluţionării cererilor/dosarelor înregistrate în aplicaţia informatică poate fi consultat accesând site-ul www.ancpi.ro, secţiunea „Urmărire cerere RGI”.
Solicitanţii pot primi informaţii referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Dolj (www.ocpidolj.ro), dar şi prin intermediul liniilor telefonice, care vor funcţiona, de luni până joi, în intervalul orar 08:00 – 16:30 şi vineri, între orele 08:00 și 14:00.
În perioada menţionată, audienţele vor fi acordate telefonic, prin e-mail sau prin sistem de videoconferinţă (utilizând serviciul gratuit Google Meet).