Otilia își împarte Amor-ul cu producătorul de origine turcă, Umut Kilic
Publicat de Cosmin Meca, 11 noiembrie 2021, 11:59
Dragostea este un sentiment minunat, mai ales în momentele în care iubirea este una împărtășită și acceptată de ambii parteneri. În celelalte situații, însă, amor-ul poate deveni una dintre cele mai copleșitoare senzații, mai ales când inima îți este deja rănită, dar mintea nu accepta această pierdere.
Cu o formă poate și mai poetică, fiind în altă limbă decât română, versurile Si te vas de aqui / Yo se que perdí exprimă însuși gândurile care ne copleșesc atunci când persoana pe care o iubim este aproape să dispară. De multe ori, nu alegem să ne concentrăm pe bucuria de a cunoaște pe cineva, ci pe drama de a nu mai avea persoana respectivă atât de aproape de noi.
Piesa Amor este despre ceea ce trăim atunci când nu trăim, despre cum gândurile noastre sunt, uneori, un inamic pe care alegem să îl ținem foarte aproape de noi. Este o perioadă a carierei în care mă axez mult pe piesele în limba română, dar îmi place întotdeauna să diversific și să ofer publicului meu cât mai mult conținut.
A fost o experiență frumoasă să lucrez alături de Umut, iar când mă gândesc la Turcia este ca o a doua casă pentru mine. Sper din suflet să vă placă piesa și, dacă alegem să fim foarte sinceri cu noi înșine, mulți dintre noi ne vom regăsi în versurile acesteia, spune Otilia.
Otilia este una dintre cele mai iubite și cunoscute artiste din Europa de Est. Și-a descoperit pasiunea pentru muzică de la o vârstă fragedă, ajungând pentru prima dată pe scenă alături de trupa sa “Bijue”, trupă care s-a destrămât ulterior în 2013.
Despărțirea a determinat-o pe Otilia să își dorească o carieră solo, prima piesă a proiectului “Otilia” fiind “Billionera”. Piesa s-a bucurat de un feedback foarte bun din partea publicului, ajungând rapid în topurile din România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Cipru și Rusia.
Debutul de succes al Otiliei a transformat-o pe artistă într-un superstar internațional, cu sute de mii de urmăritori pe platformele de socializare, peste 30 de milioane de streamuri pe Spotify, peste 500 de milioane de vizualizări pe YouTube și 1,5 milioane de Shazamuri.