Pasagerii afectați de situația de la TAROM pot cere despăgubiri și iniția acțiuni în instanță
Publicat de Alin Cirtina, 10 iulie 2024, 09:28
Pasagerii afectaţi de situaţia, de luni, de la TAROM pot face reclamaţie atât la companiile de la care au cumpărat biletele, cât şi la autorităţile competente. Mai mult, clienţii pot iniţia acţiuni în instanţă, a declarat pentru Radio România Actualităţi, preşedintele InfoCons, Sorin Mierlea:
Compania TAROM a anunţat că îi va despăgubi pe toţi călătorii care au achiziţionat bilete direct de la companie şi care depun cerere de obţinere a compensaţiilor la adresa de email „despăgubire8iulie@tarom.ro”. Cei care au cumpărat bilete prin intermediul altor companii trebuie să trimită solicitările către acestea.
Sursă text: RADOR – Radio România
Sursă foto: facebook.com/Tarom.ro