Peste 80.000 de euro, distracția de Zilele Craiovei
Publicat de Cosmin Meca, 4 aprilie 2018, 08:56
Primăria Craiova a lansat, săptămâna trecută, licitația pentru organizarea zilelor orașului, eveniment care va avea loc în perioada 1-9 iunie și care va fi coordonat, ca și precedentele, de o firmă. Astăzi este ultima zi de primire a ofertelor, pentru contractul estimat de municipalitate la valoarea de 323.978 de lei (fără TVA), adică 83.000 de euro (cu TVA), autoritățile urmând să aleagă prestatorul care va veni cu „prețul cel mai scăzut“. Acesta va trebui să ofere întrega gamă de servicii solicitată de primărie prin caietul de sarcini, de la partea de organizare a evenimentului până la artiștii care vor concerta pe scena din Piața „Mihai Viteazul“.
Ziua municipiului Craiova, ajunsă la ediția a XXII-a, se va desfășura în aer liber și va cuprinde, pe lângă o serie de manifestații culturale, și concerte de muzică populară și ușoară. Primele vor fi asigurate de primărie, care, potrivit caietului de sarcinci, se va ocupa de toate cheltuielile aferente spectacolelor oferite în perioada 4-8 iunie de Ansamblul Folcloric „Timiș“, Ansamblul Folcloric „Junii Sibiului“, Ansamblul Folcloric „Maria Tănase“, Ansamblul Național „Transilvania“ din Baia Mare și Orchestra Populară „Rapsozii Botoșanilor“.
Ce va face însă prestatorul de cei circa 83.000 de euro pe care îi va primi de la Primăria Craiova? În primul rând, ar trebui să se ocupe de protocol pentru toți artiștii care vor urca pe scenă în perioada 4-9 iunie și să asigure servicii de transport, cazare și masă pentru toți cei implicați în eveniment, după cum se precizează în caietul de sarcini. În al doilea rând, firma ar urma să asigure personal tehnic specializat în organizarea unor astfel de evenimente, să vină cu scena și toate echipamentele necesare și să se ocupe de obținerea tuturor autorizațiilor și licențelor aferente spectacolelor la care primăria estimează o prezență de circa 25.000 de persoane.
Cine va concerta în Piața „Mihai Viteazul“?
Ce mai vrea primăria de la prestator? Să organizeze un spectacol de lumini inteligente cu o durată de zece minute, pe clădirile din Piața „Mihai Viteazul“, care să presupună proiecție laser și imagini 3D și videoproiecție, sincronizate pe un mixaj muzical, și să se ocupe de promovarea Zilelor Craiovei cu minimum o săptămână înainte de eveniment.
Asta ar presupune, potrivit cerințelor din caietul de sarcini, minimum 14 spoturi și două publireportaje, din care cel puțin jumătate în prime-time, la un post național de televiziune (RTV, grupul Antena sau Pro TV), minumum 21 de spoturi la radio, din care cel puțin jumătate în prime-time, la un post național, promovare într-unul din ziarele naționale online Adevărul sau Jurnalul Național, promovare locală în presa scrisă, radio și TV, promovare social-media prin crearea unei pagini de facebook a evenimentului care să aibă minimum 30.000 de vizualizări, plus crearea și distribuirea de afișe (minimum 200) și flyere (minimum 10.000 de bucăți).
sursa: gds,ro