Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider
Publicat de Liviu Goga, 18 ianuarie 2016, 23:07
Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din ţară, atât în mediul urban, cât şi în cel rural, şi anume: 14,3 la sută cotă de piaţă la nivel naţional, 14,7 la sută în urban şi 13,4 la sută în Bucureşti – după cum arată datele de audienţă de pe ultimele 4 luni ale anului trecut, publicate astăzi.
În total, peste 4,5 milioane de ascultători aleg unul dintre posturile Radio România – Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Bucureşti FM sau posturile din Reţeaua Studiourilor Regionale, ceea ce înseamnă o cotă de piaţă de peste 30 la sută. Tot în ultimele patru luni ale anului trecut, Radio România a avut o uşoară creştere, în ceea ce priveşte atragerea publicului tânăr. Studiul de Audienţă Radio a fost efectuat în perioada 31 august – 20 decembrie 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă, pe un eşantion de 9.449 de persoane: 7.400 din mediul urban şi 2.049 din cel rural.