Romanii prefera aplicatiile pe televizoarele inteligente
Publicat de Cosmin Meca, 6 octombrie 2015, 12:00
Cea mai folosită aplicaţie de pe televizoarele inteligente este Google YouTube. Anul trecut în România s-au vândut aproape 400.000 de smart TV-uri. Accesarea conţinutului video disponibil online printr-o aplicaţie instalată pe televizoarele inteligente reprezintă, pentru moment, un obicei de consum de nişă pe piaţa din România, însă pe măsură ce numărul de smart TV-uri şi oferta de conţinut va creşte, piaţa se va schimba dramatic în condiţiile în care utilizatorii încep să urmărească tot mai puţin posturile TV tradiţionale, spun reprezentanţii companiilor Samsung, LG şi Sony. „Estimăm că în următorii ani piaţa aplicaţiilor pentru TV va înregistra o creştere exponenţială, aşa cum a fost şi creşterea de pe piaţa aplicaţiilor mobile. După dezvoltarea ecosistemului de aplicaţii pentru telefoanele mobile, utilizatorii caută extinderea aplicaţiei şi către ecrane mai mari, cum este televizorul“, a declarat pentru ZF Victor Armăşelu, şeful diviziei de consumer electronics din cadrul Samsung România.