Romsilva lansează campania „Un copil – un brăduţ”
Publicat de Cosmin Meca, 4 noiembrie 2019, 17:30
Noua campanie îşi propune responsabilizarea copiilor faţă de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educaţia forestieră prin implicarea acestora în acţiunile de plantare, dar şi socializare. În acest demers, părinţii, rudele, prietenii sunt invitaţi să dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acţiunea de plantare.
Orice companie, asociaţie, fundaţie, sau persoană fizică, poate achiziţiona un brăduţ, care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenţie şi ajutat să ajungă, în primăvara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul!
Partenerii care vor susţine acest proiect alături de Romsilva, vor beneficia de asistenţă tehnică de specialitate din partea silvicultorilor, de expunere a numelui şi imaginii (logo şi denumire partener) în toate materialele de promovare a evenimentului, precum şi prezentarea parteneriatului în mediul online.
Achiziţionarea puieţilor se va realiza în perioada 04- 30 noiembrie 2019, fiind condiţionată de îngheţurile timpurii, iar acţiunile de plantare în ghivece a brăduţilor se vor prelungi până la terminarea semestrului I al anului şcolar 2019 – 2020.
Silvicultorii au fost primii care s-au alăturat acestei campanii şi au achiziţionat brăduţii dar şi kit-ul necesar plantării acestora în ghivece. Astfel, cu ajutorul acestor silvicultori inimoşi, copii vor beneficia, pe lângă consultanţa de specialitate şi de suportul material necesar plantării brăduţilor!
Sloganul campaniei: „O prietenie pe viaţă”