Salubritate Craiova restricționează și decalează programul cu publicul
Publicat de Cosmin Meca, 12 martie 2020, 16:15
SC Salubritate Craiova SRL, operator autorizat care are delegată activitatea de colectare și transport a deșeurilor în municipiul Craiova, anunță abonații că, în contextul evoluției răspândirii cazurilor de infectare cu Covid-19, a decis decalarea și restricționarea programului cu publicul, ca măsură preventivă pentru protejarea clienților și a lucrătorilor proprii.
Astfel, începând din data de 13.03.2020 până în data de 31.03.2020, plățile la casieria societății, atât în cazul persoanelor fizice cât și juridice, se vor face zilnic, de luni până vineri, doar în intervalul orar 9.00-17.00. Pentru a evita aglomerația de la ghișeu, recomandăm clienților să folosească mijloacele de plată alternative: plata prin internet banking, la bănci sau în magazinele partenere PayPoint. Reamintim abonaților că pot solicita, ca și până acum, primirea facturii prin e-mail prin trimiterea unei cereri în acest sens.
De asemenea, programul de lucru cu publicul va viza doar încheierea de contracte de prestări servicii noi și depunerea documentațiilor pentru obținerea avizului tehnic și se va desfășura zilnic, de luni până vineri, în intervalul 9.00-13.00. Lucrătorii din cadrul societății vor acorda asistență telefonică sau prin e-mail la numerele de telefon 0251/422.733 (dispecerat, apelabil non stop), 0251/414.660, interior 106 (Compartiment Relații cu Publicul) sau interior 122 (Serviciul Abonați) și la adresele de e-mail office@salubritate-craiova.ro, craiovacurata@yahoo.com sau salub_craiova@yahoo.com. Recomandăm cetățenilor să evite depunerea cererilor de orice tip la registratura societății, solicitările însoțite de documente putând fi transmise la adresele de e-mail sus-menționate, prin fax sau prin serviciile poștale.
SC Salubritate Craiova SRL are peste 22 000 de abonați care locuiesc la casă și peste 4 000 de contracte cu persoane juridice.