Tarom va despăgubi călătorii care au achiziționat bilete direct de la companie, după perturbările de trafic
Publicat de Puiu Vulea, 9 iulie 2024, 18:34
Gestul piloţilor de la TAROM care s-au declarat, ieri, brusc, inapţi de zbor, a provocat mari probleme pasagerilor, care ar fi trebuit anunţaţi din timp, pentru a-şi putea planifica altfel călătoriile, consideră comisarul pentru Transporturi, Adina Vălean. Ea a atras atenţia că situaţia nu este de bun augur în contextul în care compania beneficiază de un ajutor de stat aprobat de Comisia Europeană.
Adina Vălean:
TAROM va despăgubi toţi călătorii care au achiziţionat bilete direct de la companie şi care depun cerere de rambursare a compensaţiilor la adresa special creată despagubire8iulie@tarom.ro. Cei care au cumpărat bilete prin intermediul altor companii, trebuie să trimită acolo aceste cereri, precizează Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor.
Pasagerii trebuie să păstreze şi să pună la dispoziţie, de asemenea, bonurile sau facturile prin care au achiziţionat cazare, transport, obiecte de minimă necesitate, în perioada în care zborul a fost anulat şi până la rerutare.